10 Aralık 2009 Perşembe

Pek Muhterem H1N1 Virüsü

Pek Muhterem H1N1 Virüsü;
   Dünya global bir hastalığın pençesinde. Kış şartlarının da ağırlaşması ile milyonlarca insan bu hastalığa yakalanmaya başladı. Bundan önce mevsimsel ve kuş gribi olarak gündemimizi meşgul eden hastalık adında anlaşılacağı üzere pek fena bir hal aldı. Oysa sadece bir grip değil mi bu. Sanırım değil, zira hastalık oldukça tehlikeli boyutlara ulaştı. Malum kamuoyu nezdinde de giderek itibare alınıyor. Bir de ülkemizde hastalıktan çok aşı sorunu konuşuldu değil mi? Ama siyasilerimiz duruma hemen el koyup tüm insanlarımızı kurtardılar.
   Evet, hastalık oldukça popülerleşti. Böyle popüler bir hastalığı gidip bulup vücüduma enjekte etmesem olmazdı. Bana yakışmazdı. Tabi gerekeni yaptım, gittim ve bende bu popüer virüsü içime çektim. Yaklaşık iki gün evde kendi kendime kıvrandıktan sonra doktora gittim. Doktor gayet serin kanlı, ismini vermek istemediği bir gribe yakalanmış olabileceğimi söyledi. Dedim nedir ismi? ve H1N1...
Ama merak etme dedi doktor. Geçenlerde bir kedi yakalanmış bu domuzun gribine ve kedi kurtulmuş. Biraz gülünseyerek dedim ki öyleyse şansımız var. Doktor yine bombayı patlattı, unutma kedilerin dokuz canı vardır. Çok güzel, doktor beni gerçekten rahatlattınız. Birkaç ilaç verdi doktor bana ve ilaçları kullanmaya başladığımın akşamı ateşim düştü ve herhangi bir sorunum kalmadı. Başlangıç evresinde olan bu hastalığım sonlandı.. Oysa ne de alışmıştım ona, o da beni terketti umarsızca...
Evet, yazdıklarım son günlerde en yakın dostum olan H1N1 virüsüne ince bir sitemdir.
Çağımızın en muhterem hastalığına saygı ile...

Bu Haritada dünya sağlık örgütünün yayınlamış olduğu risk haritası, bu bölgelerde sıklıkla dolaşmanız halinde güzel dostlar edinmeniz, kuvvetle muhtemeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder