8 Aralık 2009 Salı

Blogları Geziyorum...


Şu blogaj alemine girdikten sonra çevreyi dolaşımım da oldukça arttı. Kim ne yapmış biraz merakla geziniyorum blogları. Sonraki blogu görüntüle sekmesiyle dolaşıyorum tabi ki, henüz pek Türk blogu ile karşılaşamadım ama arayışlarım devam ediyor. Bu gezintiler sırasında dünyanın epey bu işe ilgili olduğunu da gördüm. Her milletten her zevkten insan yazıyor, yayınlıyor. Demek ki hevesimiz varmış böyle şeylere. Geçen sene bir site yapmıştım yaklaşık 12 arkadaşım yazarlık yaptı. Aslında bu pek beklemediğim bir durumdu. Ben sadece iki arkadaşıma sitemde yazar olmalarını teklif etmiştim sonra iş büyüdü. O site ne mi oldu hemen söyliyeyim tabi ki tutmadı. Yazılan yazıları okuma gibi bir alışkalığımız yok, herkes sitede yazdı ama kimse okumadı. Ben zaten okunmasını beklemiyordum. Video ve film sitelerim izleyici rekorları kırarken, hayat ve dünya için yazdığımız biraz entellektüel yazıları kimsenin okumamasını anlayabiliyorum. Sanırım siteyi aylaradır güncellemiyorum. Adresi vereyim belki kafanıza uyan birşeyler bulup okumak istersiniz. Hadi hepinize iyi blogajlar.
Site adresi: www.netmeli.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder